Search
Close this search box.

IVO DRAŽIĆ i DOMAGOJ GRUBEŠIĆ: Strategija za mlade kao 8. serijal Harryja Pottera

Jučer je Sabor ŽSB/KSB usvojio Strategiju za mlade ŽSB/KSB na prijedlog zastupnice Suzane Krišto. Ranije smo već reagirali na ovo pompezno najavljivano štivo ali koristim priliku i sada reči nekoliko rečenica.

Svi mi znamo što su problemi mladih ljudi u BiH, nikakve strategije nisu potrebne. To je čisti gubitak vremena. Neka odu na biro za zapošljavanje, u studentske centre i njihove menze, neka pogledaju uvjete koje propisuju banke za podizanje hipotekarnog kredita za rješavanje stambenog pitanja, neka odu u vrtiće, tamo gdje postoje neka vide što treba toj djeci i kakvi su im uvjeti… , eto strategije, bolja ne treba. Već sam rekao da je to čisti pamflet i promocija u izborne svrhe zastupnice Krišto. Četiri godine im je trebalo da napišu ovaj dokument i sada ga predstavljaju kao veliko postignuće. To je “mrtvo slovo na papiru”, i od toga neće biti ništa značajno, ističe Ivo Dražić, kandidat HDZ 1990 za Sabor Županije SBŽ. Bio sam zaposlenik institucija u Kantonu, evo i to mogu reći, kao mlad čovjek smatram da je to ambijent koji guši potencijale mladog čovjeka, dao sam otkaz i posvetio se privatnoj inicijativi. Mislim da bi tzv. Strategija za mlade morala imati naglasak na start upovima i ljudima koji žele privatnom inicijativom riješiti svoje egzistencijalno pitanje. To je strategija svih strategija za mlade, a ovo što nam predstavljaju izgleda kao 8. serijal Harryja Pottera. Jer je toliko nadrealno i čarobno da je samo fantastičan prikaz i ništa više od toga, govori Dražić.

Ovo razmišljanje dijeli i njegov kolega Domagoj Grubešić, također kandidat na listi za Sabor Županije SBŽ te ističe kako je proteklih godina jako mnogo novca raspoređeno ali kroz nevladine udruge bliske HDZ-u kao što su “Mladi zajedno”. Da su taj novac kvalitetno rasporedili i podržali prave projekte mogli su pomoći mladim ljudima i podržati projekte od interesa za mladog čovjeka u Busovači. Ovo ostalo je samo predstava i politička promocija. Znamo kako se upravlja tim novcima kroz te tzv. udruge građana.